maanantai 30. heinäkuuta 2012

Auton vika ???

Selkeesti mun autossa on jotain vikaa. Vakionopeussäädin ei ilmeisesti toimi. Tähän johtopäätökseen tulin siinä vaiheessa, kun loma oli lusittu, lomarahat törsätty ja työt alkoivat. Ajattelin, että en ehdi shoppailemaan niin paljoa, koska työssäkäyminen haittaa pahasti harrastustoimintaa. Mutta auto pysähtyy silti mm. Seppälän kohdalla. Ihmeellistä. Täytyy viedä auto korjattavaksi.
Nooh, Seppälässä oli edelleen tuotteita -70%, ja olin oikeastaan menossa ruokakauppaan, mutta siinä se Seppälä taas nökötti mun edessäni imaisten ovesta sisälle ja kynsilakkahyllyjen ääreen. Toivottavasti tällaiset yliluonnolliset tapahtumat loppuvat, koska ne on suorastaan pelottavia.
Ensin katselin ihan maltillisesti, että ei mitään mielenkiintoista jäljellä. Sitten se iski, kynsilakkakiusaus istui olkapäällä ja kuiski pakottavia sanojaan.
-Ota ota ota...
-Ei ei ei !!! En minä tarvitse noita värejä...
-Ota katoppa kaikki värit. Ne on vaan 60 senttiä/kpl. Ota ota ota...
Olen vain heikko nainen, ja penkasin lootan läpi ja seuraavasta purnukasta vielä yhden.
Kynsilakkakiusaus myhäilee tyytyväisenä. Kahdeksan kynsilakkaa.
Hitto, mä oon niin HELPPO...  ;D

Golden Rose oranssi 178, vaalean harmaa 186 ja tumma harmaa 187

Golden Rose sinisiä koko skaala: 181, 183, 188 ja 189

Models Own NP051 Purple Passion

Kyllä mä joskus onnistunkin. Mies käski mennä RobinHoodiin hakemaan sinkkiämpärin. Ostin Sinkkiämpärin ja kissoille ruokaa. En muuta. En yhtään kynsilakkaa.

H U R R A A ! ! !

Sinkkiämpäri

Nii, toi sinkkiämpäri...
Elämäni Suurin Rakkaus tekee siitä mulle jotain aivan mahtavaa. MRS <3

Ei kommentteja: