torstai 19. heinäkuuta 2012

Tarroja siellä, tarroja täällä

On käynyt varmasti selväksi, että olen kovin innostunut eBayn ihmeellisestä maailmasta.
Sehän on siis aivan käsittämätön paikka ja hetkittäin olen ehkä turhankin taajaan sen syövereissä. Toisaalta olen hyvin innostunut asiasta, mutta voisihan sitä tietysti tehdä jotain muutakin hyödyllisempää... mutta kun se on niin hauska paikka... ja samalla varsin ärsyttävä...
Nooh, tällä kertaa aiheena tarrat, joista tein taas erinäisiä hintavertailuja. Välillä jo luovutin, eihän tästä tule mitään tolkkua. Sitten yhtenä päivänä päätin selättää eBayn tarrojen osalta ja tilasin iiiiiiiiison nipun tarroja yhdellä kertaa.
Nipussa on 50 arkkia, värikkäitä, valkoisia, musta-valkoisia ja mustia sekä yksi vaaleanpunainen. Enimmäkseen kukkakuvioita, mutta sekaan mahtui myös sydämiä, perhosia, omenoita, tähtiä sekä eniten ilahdutti arkki kissoja !!! Jeeeeeeeee !
Ensimmäiseksi selasin kasasta tuplat pois, mitä yllätyksekseni löytyi vain yksi arkki. Mahtavuutta. Arkkien selailua helpotti, että jokainen arkki on numeroitu erikseen, numeropakko-oireisena sain siis arkit myös numerojärjestykseen. Kyseinen tupla-arkki ja muutama muu liian vihreä arkki lähtee parhaan kynsilakkaystäväni luokse seuraavalla vierailulla. Taitaa sieltä joitain muitakin arkkeja lähteä sinne suuntaan, koska eihän mulla ikä riitä näitä kaikkia käyttämään.
Hintaa tällä setillä oli 3,99 USD eli 3,28 EUR. Taidanpa seuraaviin kynsiin heti näitä kokeilla.
Kuvassa yksittäisiä valikoituja arkkeja, keskimmäisenä kissat. Olivat muuten erittäin hankalia kuvata.

4 kommenttia:

Teanna kirjoitti...

Nuo kisutarrat on niin söpöjä! Ihana nippu muutenkin tarroja, on kyllä mistä valita:) Mä en oo uskaltautunut ollenkaan ebay-ostoksille, kun meinaan hullaantua liiaksi jo suomalaisillakin verkkokaupoilla:D Koukuttais varmasti ihan liikaa!

Lila Lakka kirjoitti...

Eix ookki ihQ! =) Olin tosi ilahtunut juurikin kissa-arkista. Mietin kauan tilaamista, ku olin lukenu jostain blogista huonoja kokemuksia eBayn tarroista, ja pelkäsin minkälaisia rumiluksia sieltä tupsahtaa. Päätin ottaa riskin, ku taloudellinen tappio ei ois kuitenkaan päätähuimaava. Täytyy sit raportoida käyttökokemuksia.
Joo, eBay on paha paha paikka, oon ihan koukuttunu siihen... ;D
Suosittelen kokeilee! =)

kynsikkö kirjoitti...

Minä komppaan MissLilaa tässä hommassa!! Suomen verkkokaupoissa on KISKURIHINNAT kynsikoristeista Ebayn hintoihin verrattuna!
Minullekkin tarroja?? Sinä oot ihq! Eli kostonkierre jatkukoon :D

Lila Lakka kirjoitti...

No näinpä juurikin, neiti Vihreä, sinullekin tarroja on tulossa juu. Ne, mitkä on liian vihreitä mun makuuni.
No ite oot! =D