maanantai 3. joulukuuta 2012

Tuurin tuliaisia

Kynsihuollosta seuraa välttämätön postaus lahjuksista, joita paras kynsilakkaystäväni on kulkeissaan mua aatellen ostostellut. Nooh, vien  mäkin joskus jotain pientä vaivanpalkkaa mennessäni.
Vaikka mulla ei kuulema ookaan mitään hajua, mikä on pientä... ;D


Olin jo saanut vähän ennakkotietoa, että jotain ihanaa on tulossa Tuurin reissulta tuliaisiksi.
Tämmöinen saalis sieltä kauniiden kynsien kera tällä kertaa lähti matkaan.


On kynttilää, sytkäriä, rusetti ja aaaaaaawwwwww, mun ekat W7:t !!! ...omnomnom...


Korkea violetti kynttilä. Niitähän meillä kuluu talven aikana.
Kellukynttilöitä ketjuna. Niissä on siis vaalea lila-violetti liukuvärjäys, mutta kuvienotto aamuna ei valaistus taas ottanut onnistuakseen.


Betty Boop -minisytkäri. Korkeutta ehkä noin 15 cm. Tooooooooodella söpö. <3
Hiusklipsi koristeltuna violetilla rusetilla. Menee välittömästi käyttöön, kun on sopivan violetti pusero päällä. Liloja ja violetteja hiuskoristeita mulla on melkoinen arsenaali, siitä on sitten mukava aamuisin katella, minkä sävyinen lähtee kunakin päivänä tositoimiin.


Mun ekat W7:t !!! Kuva on vähän huono, mutta tää oli ainokainen, missä sävyt vähän ees muistuttaa todellisuutta. Vaaleampi ei oo harmaa vaan vaalea lila 43 Lavender Pearl.
Tummempi aavistuksen livenä tummempi 42 Purple Pearl.
Kummassakin sininen shimmeri. Menee samantien lakkaussuunnitelmaan. <3


Tässä meiän pikkuruinen noita nokinenä osallistuu harrastukseeni ja auttaa parhaansa mukaan olemalla mahollisimman vähän haittona... Rakkaus koko kissa <3

Kiitos rakas ystäväni ihan törkeesti taas. Sähän tiiät (tai no siis sä näköjään et tiiät), että ei sun oikeesti tartte mua lahjoa, kun sä teet mulle kynnet. Mä tuun sulle jokatapauksessa. Ei sinänsä mitään valittamista, lahjuksia on oikein hauska saada, ja oon ollu tosi otettu siitä, miten sä löydätkin kaikkee ihanaa, mikä miellyttää mun rajoittunutta värisilmää. Halipus. ;D

1 kommentti:

eekku kirjoitti...

kivoja juttuja sait =)