keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Super-FAIL

Elämäni Suurin Rakkaus sai vaihteeksi valita hyllystä seuraavaksi kynsille päätyvän lakan.
Yllätys oli valtaisa, kun hän ei etsinytkään punaista lakkaa, vaan valitsi violetin.
Taisi vaan mua miellyttääkseni valita tämän tai sit se oli vaan liian helposti napattavissa hyllyn reunasta...


Olen lukenut blogeista Flormarin kuivuvuusongelmasta, enkä ole ennen tätä tehnyt Flormarilla peittävää lakkausta, koska useimmat niistä on ihan puhtaasti efektilakkoja ja sopivat siihen hommaan oikein hyvin. Kuivuvuuden kanssa ei siksi ole ollut ongelmaa.


Alle sudin Perfect Ridge Fillerin, Flormaria pari kerrosta välikuivatuksella, joka oli toooodella pitkäveteistä ja päälle INM. Flormarin sävy on NIIN upea. Melkein kuin OPI Suzi and 7 Dusseldorfs. Ihana ihana punertava violetti, sanoisin purppurahko.


Kuivattelin INM:ää 30-45 minuuttia ennenkuin lähdin iltaruokkimaan yhäti kovaäänisemmäksi ja siitä päätellen nälkäisemmäksi muuttuvan kissalaumani. Siinä hommassa ei yksinkertaisesti pysty kynsiä varomaan ja varsinkin oikean kätösen kynnet sai melkoista osumaa. Suunnittelin uusivani lakkauksesta 3-4 kynttä seuraavana päivänä töitten jälkeen, mutta yön aikana tilanne oli vain pahentunut.


INM ei vaan toimi. Tämä oli sitten viimeinen kerta, kun sen kanssa suttailen. Se vihaa minua ja minä vihaan takaisin. Paitsi mä vihaan sitä tuplasti enemmän kuin se mua.
INM Out The Door on nyt out the door ihan sanan varsinaisessa merkityksessä.
Pitäköön tunkkinsa prkl.
Ton Flormarin testaan joku kerta Sechen kanssa, koska se toimii.

Käytetyt lakat:
Perfect Ridge Filler
Flormar 415
INM Out The Door

4 kommenttia:

Bambi kirjoitti...

Mulla ei tuo INM noin pahasti kertaakaan pettänyt. Toivottavasti ei petäkään!! Huh. Tuollainen on niin ärsyttävää.

Flormar on kyllä kaunokainen, tyhmä kun ei ollut kuivumiskykyinen!

Lila Lakka kirjoitti...

Täytyy testata tota Flormaria Sechen kanssa. Ja ruokkia kissat ensin... ;DDD

Mun osalta INM tuli nyt testattua, en enää tappele sen kanssa. Ehkä käytän sen kynsitikkuja maalatessani, ni saan sen tyhjäksi. =)

Bloh kirjoitti...

Tuo Flormar on niin ihana <3
Jälleen yksi lempilakoistani :)

Lila Lakka kirjoitti...

Se on kyllä tosi kaunis. <3