torstai 6. joulukuuta 2012

Kaukaisen maan matkalaiset

Shoppailuystäväni PayPal näytti positiivista saldoa ja eBay oli tulvillaan kaikenlaista tarpeellista sekä kaikkea sitä, mitä en ollut tiennyt tarvitsevani.
Niinpä jokunen pieni tilaus tuli tehtyä...


Kameralle joustavajalkainen jalusta. Ostopäätökseen ei tietenkään mitenkään vaikuttanut se pikkuseikka, että jalustassa on lilaa... Mannekiinina Elämäni Suurimman Rakkauden Fuji-pokkari, joka tämän julkaisuun mennessä koki kovia ja zuumi ei enää ulostaudu. Ehkä nyt saan lilan kameran, jos mies ottaa käyttöön ton mun sinisen... =D
En uskaltanut omaa isompaa kameraa moiseen hökötykseen laittaa, mutta näitten pienempien kameroitten kanssa jalusta toimii loistavasti.


Joku eBay-myyjä lähetti mainos-sähköpostin, jossa koristelulakat olivat tarjouksessa ihan muutaman dollarin/7 väriä. Mitään värikoodeja näillä ei ole, mutta kivat värit settiin sisältyi: hopea, kulta, vaaleanpunainen, pinkki, vaaleansininen, tummansininen ja vihreä. Sisältöä 10 ML/pullo.
En oo vielä kokeillut kynnelle, mutta sen verran kurkkasin, että suti vaikutti mukavan ohuelta, pullosta lehahtanut haju sen sijaan ei... Täytyy joskus testata kynsille.

Hello Kittyyyyyyyyyyyyy !!!

Leimailulaattoja. Joo... kivaa... No ku niissä oli kissojen kuvia, ni menin ihan sekaisin, enkä yhtään muistanut, etten osaa ees leimata...
Ylhäällä vasemmalla laatta QA40 ja oikealla QA38.
Alhaalla vasemmalla m71 ja oikealla KD18.
No niin, kertyneestä leimailutarvikkeiden määrästä päätellen joku aikoo leimailla oikein urakalla.
Sitä ootellessa...


Olen myös yllytyshullu. Jos edes kynnet... -blogin Papu postasi, kuinka mahtavan mittavan operaation hän oli tehnyt ja swatchannut kaikki lakkansa vastaaviin kynsitikkuihin, mitkä saa niputettua 50 kappaleen viuhkoiksi. Ensin järjenääneni kertoi, että tuo on aivan liian suuri urakka mulle. Sitten en tiiä, mitä tapahtui, mutta kohta jo tilasin niitä kuusi nippua. Yksi lähti jo uuteen kotiin, koska täytyyhän tätä iloa jakaa läheisilleenkin...


Siinä on 50 kynsitikun viuhka kasattuna. Elämäni Suurin Rakkaus on tässä asiassa taas ihan kympillä mukana, ja osti mulle sopivia ruuveja ja muttereita, että saan niputella tikkuja haluamani kokoisiin nippuihin. Ootan mielenkiinnolla, milloin aloitan tikkuja maalailemaan. Samallahan saisin vihdoin kynsilakkavarastoni kuvattua ja esiteltyä...
SitäKIN ootellessa...


Sitten siihen pääasiaan...
China Glaze No Way Jose, OPI I Think In Pink ja Just Spotted The Lizard.
Bongasin jostain blogista aikaisemmin No Way Josesta tiedon, että niitä oli eBayssa neljä myynnissä. Silloin mulla oli yksi jo ostoskorissa, mutta nuukuuspeikko iski, ja jätin tilaamatta. Sittemmin harmittelin kovin asiaa, ja harmikseni lueskelin useammastakin blogista postauksia kyseisestä lakasta. Niinpä suunnistin uudelleen eBayn ihmeelliseen maailmaan ja siellä niitä taas oli.
Paljon !!! Ei se kovin HTF voi olla, kun niitä on siellä edelleen yli kymmenen tätä kirjoittaessa ihan kohtuuhintaan, ja itse olin tilannut omani jo yli kuukausi aikaisemmin.
Kaunis se joka tapauksessa on. Glass flecks myyjän mukaan, ja mikä minä sitä olen kiistämään.
Pääasia, että se on kotona nyt. Ihana kaunis lila lakka...
I Think In Pink valikoitui ostoskoriin ihan hetken mielijohteena, mutta Lizard on ollut must have -listallani jo hyyyyyyyyyyyyyvin pitkään. Ja nyt sekin on kotona. Nam !!!

6 kommenttia:

Belegwen kirjoitti...

No voi itku... Säkin oot onnistunut tilaamaan noi viuhkat. Mä oon tilannut jo kolmesta paikkaa ja kahdesta oon saanut rahani takaisin kun ei vaan ole pakettia täällä näkynyt. Katsotaan tuleeko luottomyyjältä perille asti... Kovin raskasta on ootella noita, kun yli 2 kk sitten tein ekan tilauksen. :/ Mä niin haluaisin päästä lakkaamaan omat lakat tollaseen viuhkaan!
Mulle tuli kans mahdollisuus ostaa kaverilta tuo No Way Jose, mutta totesin sen olevan liian väärän värinen omiin kynsiin. :)

Lila Lakka kirjoitti...

Papu laittoi blogiinsa linkin, mistä oli omansa tilannut ja rynnistin sinne ja ilman mitään hintavertailua (mikä on hyvin epätavallista mulle) tilasin omat viuhkat. Ne tuli vielä yllättävän nopeasti, +/-kaksi viikkoa, mulle ois riittäny pitempikin toimitusaika. =)
Aika hurjan kauan sulla on toimitus kestänyt !!! Toivottavasti alkaa pikkuhiljaa saapumaan, missä sitten mahtavatkin viipyä.
En tiiä, sopiiko NWJ värinä mun kynsiin, yleensä ostelen, mikä sattuu miellyttää silmää... ;D

eekku kirjoitti...

ihania ostoksia ,no olen mieki haalinu laattoja vaik en osaa viel leimata =)

Lila Lakka kirjoitti...

Onneksi en oo ainoa hamsteri... ;D
Harjottele säkin vaa uudelleen ja uudelleen, eiköhän se joku kerta onnistu meillä kummallakin. =D

Emma kirjoitti...

HAHAA nyt sitä leimausviikkoa kehiin!! :D Minäki leimasin viimeksi! Eikä ees tarttenu itkeä ja riehua :D

Tuo viuhkaprojekti on pyörinyt mun mielessä jo iäisyyden...mutta kun mä en ole edelleenkään käyttänyt sitä eBayta...:D

Lila Lakka kirjoitti...

Nooh... malttia malttia, Emma-ystäväiseni. Stay in tuned... =D

Pitäshän sullekin viuhkoja saada, pitäiskö mun diilata niitä sulle?
Ite en oo omiani ees alottanu lakkaamaan... o-ou... =/
Jospa tossa lomalla sitten ehtis ja innostuis... ;D