keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Kynsiselkkaus ja talvivarpaat

Eräänä lauantaina lähdettiin rakkaani kanssa parhaan kynsilakkaystäväni luokse yksissä tuumin. Rakkaani tekemään metallihommia ja mä viihtymään ja kuluttamaan meiän kummankin aikaa.
Tai meinasin jäädä kyydistä, kun olisin voinut siinä kohtaa nukkua ehkä loputtomiin, tai ainakin pari vuorokautta. Rakkaani onneksi vihdoin herätti mut, eikä mun tarttenu sillä kertaa ees ajaa autoa.
Poikettiin kynsilakkaystäväni kanssa kaupoilla ja hän teki mulle koristelut varpaiden kynsiin.
Normipäivä.
... PAITSI ...

Tokmanni-konsernin myymälässä Flormarin/KoneHelsingin kynsilakkalaaria penkoessa yhtäkkiä huomasin, että oikean käden etusormesta oli yllättäen ja varoittamatta pudonnut geeli !!! OMG !!!
Ei sattunut yhtään, paitsi sieluun.
Onneksi olin parhaan kynsilakkaystäväni viehättävässä seurassa, joten apu oli todella lähellä.
Hän siis tekisi mulle varpaiden lisäksi myös yhen kynnen.


Onneksi oma kynsi säilyi omassa mitassaan, ettei tarvinnut tehdä jatketta.
Onhan se ressukka aika surkean näköinen. Mutta eipä hätää, kun hätä on suurin, apukin on lähellä. Tai no, onnekkaasti oli ainakin tällä kertaa.


Siinä se on, entistä ehompana.
Kiitos rakas Ystävä! Miten mä ikinä oon pärjännyt ilman sua ?!?!?
Taisin muuten tilata sulle joululahjaksi yhen jutun koko ens vuodeksi. Eka saapuu tosin vasta joulun jälkeen. Tunnistat sen siitä, että osotteessa on pieni kirostusvihre, ku mä osaan vähän huonosti suomea... halipus... ;D


Hello Kittyyyyyyyyyyy !!!

Varpaisiin rakas ystäväni laittoi pohjalle jotain tommosta violettia/purppuraa, leimasi pinkit Hello Kittyt ja tietysti vaaleanpunaisia daimondeja. Kynnet on kyllä mieleiset ja todella söpsät, valitettavasti varpaat osas poseerata kaikkein rumimman asentonsa. Muutenkin oon ihan ite leikannu varpaankynnet ja sen kyllä huomaa...
Kuvat kakkoskuvaa lukuunottamatta kynsilakkaystäväni käsialaa. Kiitos myös niistä! =)

Kiitos jälleen kaikesta Rakas Paras Kynsilakkaystäväni! Kunnes jälleen tapaamme! <3

2 kommenttia:

kynsikkö kirjoitti...

Tunnisteet:tuska :D Sä oot niin ihqun hassu!

Lila Lakka kirjoitti...

Kynnen menettäminen on tuskaa... ;DDD