tiistai 18. kesäkuuta 2013

Uusi mööpeli

Tai no, uusi ja uusi. Aika vanha tuo taitaa olla, mutta mulle uusi.
Mies oli jo aikaisemmin vihjaillut, että hänellä saattais olla huonekalu, mistä mä saattaisin tykätä. Olin jo unohtanut koko asian, kunnes eräänä päivänä hän tuli kotio, ja pyysi mua ulos katsomaan.
Siinä autolle kävellessäni mulle jotenkin pälkähti mieleen, että toiko hän vaihteeksi jotain ihanaa metalliromua vai oisko se se aiemmin luvattu mööpeli.
Taisi siinä samassa kuormassa olla jotain ihanaa metalliromuakin, mutta niitä mä en ruvennut kuvaamaan.



Sehän on todennäköisesti yöpöytä yhdellä laatikolla.
Juurikin simppeliä muotoilua, mitä muutkin lilaksi maalatut mööpelit edustavat.
Sillä, nii-in, lilahan tästäkin tuli ihan tuossa tuokiossa.



Mies vielä sorvasi siihen nupin, mitä siinä ei ennestään ollutkaan. Ja lisäsi alatason, mikä siinä todennäköisimmin on joskus ollut. Siihen ostin nätin valkoisen punotun pajukorin, missä on kangassisusta.
On se nätti. Voi hyvä tavaton, kun se onkin nätti. Lila laaaaaaaaaaaaaaaavs! ♥
Todennäköisesti mulle tulee vielä yksi uusi mööpeli, tai niin mulle on lupailtu, mutta saapas näkee, milloin tuo lupaus toteutuu. Jään jännityksellä oottamaan.


Samalla ovenavauksella, kun kävin uutta mööpeliä katsomassa, toin pajalta mukanani kaksi uutta sutitelinettä. Lila ja vaaleanpunainen. On ne kans nättejä, ihan karkkeja.
Yritän muistaa lisätä ne tuonne Myytävänä -välilehdelle.

5 kommenttia:

Lunalii kirjoitti...

Hihi, kivan lilahan tosta tuli :) Sulla mahtaa olla kotona aika lila tunnelma :D

Lila Lakka kirjoitti...

On se NIIIIIIIIIIIIIIIIIN nätti! =D
Kyllä täällä pikkuhiljaa alkaa lila ottaa vallan. Saa nähä, kuinka monta mööpeliä saan maalautettua lilaksi. ;D

Emma kirjoitti...

Tosi kaunis pöytä :)

Lila Lakka kirjoitti...

Niin on. Se hivelee mun esteettistä silmää. Varsinkin lilana. Vanhat mööpelit on muutenkin jotenkin sielukkaampia. =)

eekku kirjoitti...

hieno mööpeli