tiistai 28. toukokuuta 2013

Kynsibloggaajien miitti Helsingissä 25.5.2013 osa 1

Voi ziiz, että mulle jaksaa sattua ja tapahtua.
Mikä  mun tyhjää pientä elämääni nykyään oikein vaivaa.
Yrittää ainakin kaikin tavoin häiritä mun epäsosiaalisuuttani. =D
Minä pönde arkajalka panikoija epäsosiaalisuuden ruumiillistuma, en mä ainakaan mihinkään miittiin voi osallistua, mutta kuinkas sitten kävikään. Tässä istun kotonani oman sohvani turvallisessa syleilyssä parhaimpien kavereitteni telsun ja läppärin kera ja kirjoitan osallistumisestani miittiin, enkä yhtään tajua, että kyllä, mä olin siellä paikalla. Kiitos vaan Suvi suloinen. ♥
Mitä ihmettä mulle oikein vielä tapahtuukaan...



Sissi oli askarrellut meille kaikille hienot nimilaput ja pöydille ständit tapahtuman sponsoreista.


Meitä oli siis paikalla Helsingin Hakaniemessä mielettömän upeassa paikassa yhteensä 15 kynsibloggaajaa ja kaksi Lottaa TradeTrackerilta.


Shiny ja Suvi olivat tehneet Spotify-musiikkilistoja ja Suvi raahasi paikalle asiaan kuuluvan laitteiston.


Miitti alkoi TradeTrackerin tarjoamalla Fresitalla (on muuten hyvää !!!) järjestäjien toivottaessa kaikki tervetulleiksi, ja aluksi tehtiin pieni esittelykierros. En tiennyt etukäteen, ketä oli tulossa, ja siinä istuessani ja kuunnellessani ketä on paikalla tunsin oloni vähintäänkin epätodelliseksi, että mitä ihmettä mä siellä teen näitten upeitten bloggaajien joukossa. Ne on mun idoleita blogimaailmassa, jo pelkkä kommentointi heidän blogeihinsa jännittää mua. Ja siinä mä istua pönötin heidän joukossaan.
Ei voi oikein muuta kuin ihmetellä vieläkin...


Esittelykierroksen jälkeen siirryimme nautiskelemaan pöydän antimista. Pöytä oli katettu niin herkullisenvärisillä astioilla, että jo pelkästä kattauksesta herahti vesi kielelle.



Tarjolla oli kahdenlaista salaattia, kierrekeksejä ja cocktailtikkuja. Leipää, patonkia ja muffinsseja.
Evästä löytyi varmasti jokaiseen makuun. Hyvää oli ja riittävästi!


Kakku & Leipä Keisari oli sponsoroinut patonkia ja ihan mielettömän ihanaa vuokaleipää.


Jälkiruuaksi Kakku & Leipä Keisari oli pistänyt taas parasta pöytään.
Kermamansikkakakku ja juustokakku. Ihan törkeen hyvää!
Saletisti poikkean ostoksille, jos sattuu kyseinen puoti kohalle.



Sivupöydälle tytöt järjestivät sponsoreitten lahjoittamat arvontapalkinnot.
Mulle sattui onnetar arpomaan Lushin kassin, jossa shampoo, hoitoaine ja joku meikinpohjustusvoide tms. Valitettavasti mun hiuslaatu vaatii tietyt hiustuotteet tai väri ei tartu ollenkaan, joten lahjoitin Lushin kassin Suville, joka olikin jo omassa postauksessaan kassin sisällön esitellyt.


LÓréal oli sponssannut meille kaikille goodiebagit, joitten jaon yhteydessä jokainen sai valita Nailcityn sponssaamana itselleen Zoyan ständistä yhden lakan.
Mulla meni kyseinen ilakointi sivu suun, ja missasin tuon lilan lakan. =(
Mulle jäi tuo keltainen, jonka myöskin samantien luovutin Suville. En ehkä olisi sitä kuitenkaan käyttänyt.



Siellä mun yksinäinen goodiebag nököttää terassilla pöydän reunalla yksinään.
Sen sisällöstä enemmän sarjan toisessa osassa.
Haluan vielä huomauttaa, että bagin vieressä nököttävä lonkero ei ole mun. Menin Helsinkiin omalla autolla, ja sillä myös itse ajaen poistuin paikalta. Selvinpäin.


Lahjuksien jälkeen harrastettiin pienimuotoista lakkakirppistelyä ja mullakin muutama lakkapienokainen lähti mukanani kotia kohti. Tietysti puhuttiin myös paljon kynsilakkaa ja saattoi siellä joukossa olla jotain muitakin puheenaiheita.
Ja tietysti tilaisuudesta on todisteena myös kynsiyhteiskuva.


Mulla saattoi jotkut sponsorit jäädä linkittämättä, koska kello on nyt 03:08 ja on tarkoitus saada tämä aamuksi klo 7 julkaisuun. Lisäilen puuttuvia linkkejä niitä huomatessani, mutta tässä näkyy sponsoreitten nimet yhteiskuvassa.


Miittiin osallistuneitten bloggaajien blogit:

Shiny http://shiny-nailart.blogspot.fi/
Suvi http://passionfornails.blogspot.fi/
Sinikilpikonna http://sinikilpikonna.blogspot.fi/
Sissi http://betternailday.blogspot.fi/
Veera http://lifeandnails.blogspot.fi/
Bambi http://lifeofbambi.blogspot.fi/
E-S http://embosnails.blogspot.fi/
Milja http://papaijameri.blogspot.fi/
Daniela http://www.nails1820.blogspot.fi/
Vanquish http://rakkauskynsiin.blogspot.fi/
Murmis http://edeskynnet.wordpress.com/
Sini http://aisinilandia.blogspot.fi/
Sulokynnet http://sulokynnet.blogspot.fi/
Prunella http://40kyntta.blogspot.fi/

SuviShinySinikilpikonna ja Sissi olivat nähneet kovasti vaivaa järjestelyissä ja onnistuneet kyllä upeasti. Kiitos ihan mielettömästi järjestäjille! Ihan hirvittävän vaivan olitte eteemme nähneet. =)
Tässä päiväkirjassa käytetyt kuvat oli Sinikilpikonnan käsialaa, erityiskiitos kuvista ja varsinkin luvasta lainata niitä!
Oli todella hauskaa nähdä ihan livenä ihmisiä, joitten kanssa on ollut tekemisissä blogin kautta virtuaalimaailmassa ja joittenkin kanssa vaihdellen kynsilakkoja tai koristeita.
Saa nähä mikä seurapiirieläin musta vielä kehittyykään, mitä jännempiä asioita elämä pompsauttelee matkalle. ;D

17 kommenttia:

Vanquish kirjoitti...

Oli tosi kiva, kun lähdit mukaan, vaikka jänskättikin! :) Ja se lonkero tuossa pöydällä on mun ;D Oli kyllä ihan mahtis ilta!

Lunalii kirjoitti...

Oonkin lueskellut näitä teidä postauksia ja teillä on varmasti ollut ihan mieltsin kivaa! Onneks ei itse tarvii odottaa kauaa, kun ensiviikolla on jo oma miitti :)

Annukka kirjoitti...

Kuulostaa ihan superkivalta :).

Se vaan on hassua tosiaan, kuinka sitä jännittää ihmisten tapaamista ihan oikeassa maailmassa, vaikka täältä näytön takaa jo on vakuuttunut, että ovat kivoja ja ystävällisiä tyyppejä. Hui :)

Olen iloinen, että lähdit mukaan ♥

E-S kirjoitti...

Mä olin sun kohtalotoveri tuossa Zoya-lakkojen jaossa - en jotenkaan yhtään tajunnut että niitä sai hakea ja siellä oli enää vain keltaisetkultaiset jäjellä. No, eipähän ollut valinnanvaikeuksia, mutta loppujen lopuksi jopa oon tyytyväinen saamaani Jacquenineen - uskon että se voi olla ihan nätti kynsillä. Mutta sulle olis toki pitänyt olla liilaa! :)
Joskus tekee ihan hyvää antaa epäsosiaalisulle vähän kyytiä, niin voi käydä näin että saa jotain mitä muistella hymyssä suin. Huippua että tulit mukaan! :)

rose86 kirjoitti...

Ihanalta näyttää, niin herkut kuin sponsorien tuotteetkin :)
heitän sua tunnustuksella tässä samalla:
http://kynsinauhatanssi.blogspot.fi/2013/05/i-love-your-blog.html

Sissi kirjoitti...

Olipa kiva nähdä pitkästä aikaa <3

eekku kirjoitti...

Todella kivalta kuulosti ,kyl mieki jännitin sillo ku järkkäsin miitin mut tosiaan ihan turhaan

Lila Lakka kirjoitti...

Vanquish: En onneksi ehtinyt kauaa jännittämään, kun tämä mahdollisuus tarjoutui niin lyhyellä varoitusajalla. Onneksi. =D
haha, no sun lonksu tietenkin... ;D
Oli kyllä hauskaa! Ja sut oli mahtista tavata livenä! =)

Lunalii: Oli kivaa ehdottomasti. Toivottavasti sulla on miitissä vähintään yhtä kivaa! Jään oottamaan postausta. =)

Annukka: Se oli just niin kivaa, miltä kuulostikin. =)
Mulla tää kirjallisesti itsensä ilmaiseminen on paljon helpompaa kuin kasvotusten, ku pitäis oikein puhua... =D
Sanoin jo aamulla, että kunhan mä tosta päivästä selviän iltaan, ja ehjänä kotio, ni oon kyllä voittanut itseni.
Kieltämättä on ihan voittajafiilis. Kunhan saan vielä itseni ymmärtämään, että tosiaan olin tuolla itsekin noitten mahtavien ihmisten seassa. =D

E-S: Oon ihan samaa mieltä, että lila ois pitäny säästää mulle ihan solidaarisuudesta, mut aina ei saa sitä, mitä haluaa. =)
Kieltämättä oon ollu lauantaista lähtien villi virne naamallani. =D
Suakin oli hauska tavata livenä, kun ollaan jonkun verran juteltu blogimaailmassa. =)

rose: Voi kiitos haasteesta! *kumartaa nöyrästi* ♥

Sissi: Oli tosi kiva, ja sulle erityiskiitos henkisestä tuesta jännittävällä metromatkalla tapaamaan hollantilaisvahvistustamme.
Kunnes jälleen tapaamme! ♥

Masa kirjoitti...

sulle löytyy tunnustus mun blogista :)

http://nailaddictp.blogspot.fi/

Lila Lakka kirjoitti...

Uuuh, tämäpä iloinen yllätys!
Kiitän nöyränä. ♥

Ninna kirjoitti...

Oi, mitä herkkuja teillä siellä on ollu, niin ruokapöydässä kuin lakkapuolellakin ;)

Ja täältäkin tulee rakkaudentunnustus blogillesi!
http://fauxleathershoes.blogspot.fi/2013/05/tunnustusta-haastetta.html

Lila Lakka kirjoitti...

No todellakin. Ei jäänyt kellekään nälkä. =)
Kiitän ja kumarran tunnustuksesta. ♥

Shiny kirjoitti...

Kiitos itsellesi autokyydistä ja avusta!:D Oli tosi kiva tavata ja mukavaa että lähdit mukaan lyhyellä varoitusajalla! <3

Lila Lakka kirjoitti...

Kiitos, se oli vähintä, mitä pystyin tekemään näin hienon asian hyväksi. ♥

Passion for Nails/Suvi kirjoitti...

Eka facebook, sit miitti. Mitenhän mä terrorisoin seuraavaks sun elämää. ;) Syksyllä nähdään, oota vaan! :D

Bambi kirjoitti...

Oli kyllä kiva tavata, ja mukava saada kasvot blogille. Olit livenä yhtä ihana kun täällä <3

Mä kans missasin ton Zoyatelineen, mutta muahan se ei toki niin haitannut, sillä kyllä se keltainen Piaf oli silti aika mun näköinen! Tai ainakaan sellaista en vielä omistanut :D

Lila Lakka kirjoitti...

Suvi: Jep. Mihinköhän mä vielä sun kanssa joudunkaan !!! Ihme terroristi. ;D
Syksyä ootellessa... =D

Bambi: Ilahduin kovasti, kun kuulin, että säkin oot tulossa. Oli tosi hauska tavata livenä kaiken tän virtuaaliystävyyden jälkeen. =)
Voi kiitos. Sä oot ihan niin sulonen ku olin kuvitellutkin. ♥
Zoya vähän harmittaa, mut sain kuitenkin niin paljon materiaalitonta hyvää, jotta ehkä mä selviän tästä harmista. =D