tiistai 3. heinäkuuta 2012

Kesävarpaat

Paras kynsilakkaystäväni koristeli mulle maanantaina varpaankynnet ja leimasi sormiin lakoille muutamaksi päiväksi lisäaikaa. Sopii hyvin yhteen varpaiden söpsöt sydämet ja sormien pääkallot... Nooh, mulla on aina ollut tapana tykätä vastakohtien kummastakin puolesta... ;D
Samalla vein hänelle kimppatilaamani Seche Viten kotiin ja sain vaihtareina pari Flormaria, mitä täällä meillä päin en ole löytänyt. Kiitos kauniista kynsistä, tarjoiluista ja LAHJUKSISTA !!! Käsittämättömän uskomattoman suloinen ihminen, että koristelee mun kynnet, syöttää ja juottaa mut, puhuu tuntitolkulla kynsilakoista ja kynsistä mun kanssa ja antaa vielä lahjojakin. Huh huh, maailma ei sitten olekaan ihan niin paha paikka. =)
Kuvia voi käydä kurkkaamassa kynsilakkaystäväni blogissa, koska tämä ******** ********* ******** ******, jota myös miniläppäriksi kutsutaan, lopetti tuomasta kuvia kameran muistikortilta ja kissa sai normiläppärin sekaisin perjantaina. =(
Perjantaina reipas kusti polkas eBaysta tilaamani vanulapputelineen, josta postaus sitten, mun saan kuvia koneelle.
Tänään tein elämäni ensimmäisen tilauksen Cesarsilta. Tilasin muutaman Konad-laatan ja leimailulakkoja, koska siellä on Konadit -30%. Puolen tunnin päästä tilaamisesta sähköpostin pamahti tieto, että tilaus on postitettu. WHAAAAAAAAAAAT !!! Tätä kutsuisin jo palveluksi!
Cesarsilla on avoimet ovet keskiviikkona 25.7., siellä täytyy käydä kurkkaamassa tarjoukset.

2 kommenttia:

~Piia kirjoitti...

:) Ja mä sain sulta henkistä tukea niiden pleksitippien kanssa! Onneksi tavattiin! Sekin on sun armaasi ansiota..En lisää tähän perään sitä ämmällä alkavaa sanaa kun kuitenkin netissä ollaan :D

Lila Lakka kirjoitti...

...toinen toistamme tukien... ;D
Miten sä saat Prinsessan iltaisin nukkumaan? Mä tarvisin hyviä vinkkejä ton rakkaani nukuttamiseen, ku hölynpölytuiverrus ei taas taho millään loppua tältä illalta. Työpäivä kuitenkin joillakin... =D
Mut aamusella vaihteex shoppailemaan! Jippii !!! =)