torstai 17. tammikuuta 2013

Lilojen lakkojen hoivakoti

Paitsi, että ostan lähestulkoon kaikki näkemäni lilat lakat, niitä alkaa kerääntymään blogimaailmasta myös erinäisten tapahtumien kautta.

Kynsien viemää -blogissa oli joulukuussa pika-arvonta, jossa blogin pitäjä arpoi neljä tuplaostamaansa lakkaa. Joukossa pönötti vaaleanlila Coralin mattalakka, ja tiesin heti, että siinä on mun seuraava pakkomiellelakka, joka mun ois nyt syytä voittaa tästä samantien tai en saisi sielulleni rauhaa sitä etsiessäni. Jossain kynsilakkanettikaupassa olin Coraleita virtuaalihypistellyt, ja Coralin Las Vegas -glittereitä ja joitain tummia creme-Coraleita olin hypistellyt Kärkkäisellä ja RobinHoodissa, mutta tuollaista vaaleaa lilaa en ollut nähnyt missään.
Ja arvaa mitä ??? Minä voitin !!! Oujeeeeeeeeeeeee !!!
Mahti-kiitokset !!! <3

Classics Metallic 10 ja 13
KoneHelsinki U28
Coral Matt Effect 406

Kerran syksyllä Suvi suloinen pyysi apuani. Hänellä oli ongelmana, että ihanan lilat lakat olivat yksittäisiä ja erilaisia kuin muut. Juu, ilmanmuuta meille mahtuu kaikki yksittäiset erilaiset. Kunhan vain sävy on oikea...

essence: 04 Nightline
ClubbingColors: Miss Sporty
basic: 121 ja 281

Lisäksi suloinen ystäväni tarjosi mulle ostettavaksi I Love Me -messuilta ostamiaan yksilöitä.
Elämäni ensimmäinen Zoya sekä himoitsemani OPI Opi Ink Suede-versiona. Kiitos ihana <3

Zoya: Areetha
OPI: Opi Ink Suede

Blogin myötä on tapahtunut myös muuta kaikenlaista hassua.
Rakkaus kynsiin -blogin Vanquish postasi viime vuoden lopulla ihanan likaisen lilan lakan, Orlyn You're Blushing, ja Lila oli havaisevinaan jonkinasteista tyytymättömyyttä moista kaunotarta kohtaan. Orly oli siis pelastettava. Pääsimmekin helposti yhteisymmärrykseen asian tilasta ja vaihtareista, joten siinä se söpsykkä nyt on. omnomnom <3
Kaupan päälle sain vielä kaksi minipulloa lilaa glitteriä. Toinen puteli dustia ja toinen isompaa silppua, ihan kuin olisi neliönmallista glitteriä. WOW !!!

Orly: You're Blushing

Eikä tässä vielä kaikki... Stay tuned...
Sattuneesta syystä jatkoimme Vanquishin kanssa sähköpostiviesteilyä ja taas alkoi lakka vaihtaa omistajaa. Kävin ostamassa hänelle pari tarjouslakkaa ja sain vaihtarina kokonaisen armeijan kynsilakkaa. Nöyrät kiitokseni sinnekin suuntaan !!! <3
OH-LA-LAA, mikä porukka !!! Kerrankin osasin avata sanaisen arkkuni oikeassa paikassa oikeaan aikaan. ;D

KoneHelsinki: U28
Flormar: 118
OPI: Purple With A Purpose
Kleancolor: 98 Fairy Lover
BK (???): 10 tai nro 8860
(en tiiä tarkkaan, kun en oo kyseistä lakkamerkkiä aiemmin tavannut)
Gosh: Gasoline

Näistä kuudesta mulla ei ennestään ollut Kleancoloria ja BK:ta. Muut löytyy hyllystä, mutta mulla on niille jo ajatuksen asteella käyttötarkoitus. Osa lähtee varmaan seuraavan kynsihuollon yhteydessä uuteen kotiin ja lopuilla aattelin järjestää jotain pientä kivaa teille ihanille elämäntovereilleni.
Niin juuri, juurikin sinulle, joka siinä tätä tekstiä luet ruudultasi. =D


Loppukevennykseksi vielä todistusaineistoa siitä, miten hulluksi tämä harrastus on oikein mennyt...
Samaa lakkaa eri paketissa. Lakkarohmu on vissiin päättänyt kerätä, ei vain kaikki eri sävyiset lilat lakat, vaan myös KAIKKI lilat lakat. =O
Nooh, elämässä tapahtuu joskus jänniä asioita...

12 kommenttia:

Vanquish kirjoitti...

Kiitos itsellesi vaihtareista! :) Kuulosti kyllä vähän hassulta, kun otit useamman lakan tuplana, mutta eihän se mua haittaa ;D Mä kuolaan kans tuota OPI Ink Suedea, pitänee kokeilla matata oma kiiltävä versio ;)

Lila Lakka kirjoitti...

En kiellä asian tilaa... Joo, mä oon hassu. Tai kuten paras kynsilakkaystäväni Kynsikkö on joskus on luonnehtinut: hullu... ;DDD

Mä en ees tienny, että Ink on myös suedena, kunnes se oli jo mun omaisuutta... =)

eekku kirjoitti...

Tosi kivoja lakkoja oot voittanu,vaihtanu ym =)
Menikös sulla ohi ,kun et kommentoinut mun liilalla lakalla lakattuja kynsiä jokin aika sit =)

Lila Lakka kirjoitti...

Kiitos. =)
Tainnu mennä lilat ohi. Lukulista on ilmiselvästi liian pitkä, enkä ehi arkena joka päivä selaamaan sitä läpi. =(

eekku kirjoitti...

Joo ymmärrän kyllä =) tätä tarkotin
http://eekunelm.blogspot.fi/2013/01/testissa-loreal.html

Lila Lakka kirjoitti...

Kävinkin jo kurkkaamassa. =)

Bambi kirjoitti...

ooh, taas uusia liloja! Viimeinen kuva ehkä vähän nauratti :D

Sinulle on haaste blogissani!

http://lifeofbambi.blogspot.fi/2013/01/haasteita-pukkaa.html

Lila Lakka kirjoitti...

Hyvä, jos nauratti, ite en oikein tiiä, itkiskö vai nauraisko... ;DDD

Kiitos Bambi! Käyn kurkkaa. =)

CaraMia kirjoitti...

Jaahas! Bambi on tainnut laittaa saman haasteen sinulle kuin minäkin....jos voit yhdistää niin olisi kiva <3 www.caramianblogi.blogspot.fi

Lila Lakka kirjoitti...

Voi kiitoksia CaraMia! <3
Käyn kurkkaa ja yhdistelen. =)

Emma kirjoitti...

Nauran tolle viimiselle tekstikappaleelle :D

Lila Lakka kirjoitti...

Ihan vapaasti, hyvä jos viihdytti. ;D