lauantai 5. tammikuuta 2013

Laylaa leimoilla

Tuuppasin Elämäni Suurimman Rakkauden kätöseen nipun laimauslaattoja ja pyysin, että hän valitsisi leimauslaatan, millä leimaisin Laylan.
Hän teki työtä käskettyä ja näytti laattaa, minkä olin tilannut skorpioni-kuvion takia ja totesin: "Skorpioni".
-Ei kun hämähäkki, totesi hän, mutta voit sä leimata skorpionejakin.
Selvä. Hämähäkki ei ehkä oo ihan ensimmäinen vaihtoehto, mikä ois itelle tullut mieleen, mutta näin rakkaani sen valitsi, joten sitä sitten laitetaan.
Olin jo miettinyt, että testaan IsaDoran leimausominaisuuksia ja jotenkin aattelin, että kulta ois Laylan kanssa hyvä, joten valitsin Gold Sparklesin.



Oikeaan kätöseen peukkuun hämähäkki ja nimettömään skorpioni.
Vasuriin peukkuun skorppari ja nimettömään hämppäri.


Näistä kuvista huomaa, että oikean kätösen keskarista on geeli haljennut aika pahasti ja nimettömän geeli on lähtenyt kokonaan irtoamaan. Niistä tarinaa enemmän kunhan saan ne huollatettua.




Täydellistä leimaa sanoisin. Samaa ei voi sanoa kuvista, mutta niinkuin todettua, aina ei voi voittaa.
Lopulta mulla oli 30 kuvaa, joista näissä leimat näkyy parhaiten.
Näillä olin koko viikon töissä, eikä kukaan huomannut mun leimoja. Nyyh.
Kokeilen joskus leimata IsaDoraa jollekin muulle alustalle.

Ei kommentteja: