torstai 3. tammikuuta 2013

Kuinkas sitten kävikään

Juurikin, kun olin julkaissut päiväkirjamerkinnän joululahjoistani, menin seuraavana päivänä reilun viikon loman jälkeen takaisin työn ääreen, ja mitäpä siellä pöydällä mua oottikaan.
Lisää lahjoja !!! Oishan se pitänyt arvata...


Kicksin lahjapussi ja perinteinen punainen paketti höystettynä Muumi-pallolla.
Muumipallossa Muumi on suksilla ja ilme on just sen näköinen, kuin mullakin olisi, jos joku nostaisi mut suksille. *...missä näissä on jarrut...* ;D
Muumi-pallo on avattava, ja sen kurkkasin heti samantien, sekä Kicksin pussin, mutta paketti piti jättää avattavaksi kotio, koska mulla ei ollut sattumoisin kameraa mukana, että olisin saanut otettua autenttisen kuvan heti työpöydältä, ja olisin saanut repiä paketin auki samantien.


Kicksin pussista paljastui Depend 202. Juurikin olin Kicksissä Dependejä hypistellyt ja varmasti tämän olisin itsekin valinnut. Mulla on hyllyssä muutama lila Depend, joten oli hauska yllätys, että juuri tätä yksilöä mulla ei sattunut olemaan. Tuplakaan ei olisi haitannut, koska puteli on sen verran pieni, mutta eri sävy on vielä parempi.
Rakas ihana työkaverini on kuuden vuoden yhteisen puurtamisen aikana oppinut tuntemaan mun värimakuni aika tarkkaan. =)
Rouva esimiehen paketista paljastui Balladi-suklaakonvehtisekoitusrasia, jossa nougatia ja maitosuklaata sekä paketti kamomillateetä. Suklaat on jo tätä kirjoittaessa lähes syöty, ja tee menee käyttöön. Tais kamomillatee olla mulla just loppunut.


Siinä menneen joulun lilat lakat. OPI As Steady As She Rose, Depend 202 ja Max Factor Fantasy Fire. omnomnom...
Dependin numeron päälle sivelin pulloon kirkasta lakkaa, koska Dependeistä tunnetusti kuluu numerot pois käytössä. Täytyy nyt samantien sivellä vanhoihinkin puteleihin numerot kirkkaalla lakalla, mikäli niissä vielä numero on tallella.

1 kommentti:

eekku kirjoitti...

kivoja lahjoja =)