perjantai 29. maaliskuuta 2013

Leipäjono

Olen nauranut vatsa väärällään eräitä kommentteja, joita olen saanut leipäjono-päiväkirjamerkintään. Teen ehkä oman päiväkirjamerkinnän parhaimmista paloista ja selityksistä.
Voi että, te ootte ihania ihmisiä. Olen niin onnellinen, että juurikin te olette täällä mun seuranani.

Sen verran päivitystä kyseiseen julkaisuun, että yksi paketti lähti jo V***saan, koska siellä oli niin päivänselvä ja kiireellinen tarve, ettei se yksinkertaisesti voinut odottaa. TerQi! ♥
Muitakin paketteja tekisi mieli laittaa jo tulemaan, mutta maltan nyt mieleni vielä hetken, jos vaikka joku on jollain pääsiäislomalla tai muutoin tavoittamattomissa, niin ehtii osallistua.

Vastauksena yhteen kommenttiin: joo ei, en ole asettanut mitään päivämäärää kyseisen leipäjonon päättymiseen. Teemme myös sen suhteen päätöksiä ihan oman päämme mukaan.
Itsevaltiatar kun olen. =D
Ilmoittelen, kun kyseinen häppening loppuu.

Joo, ei kait tässä sit muuta ihmeitä tällä kertaa...

Munarikasta pääsiäistä kaikille !!!
Muistakaa syödä paljon mämmiä... ;D

7 kommenttia:

Vakketyöläinen kirjoitti...

Siis täh mikä leipäjono? :O

Emma kirjoitti...

JOOOO mä ainakin haluan nähdä kootut selitykset -postauksen! :D

Lila Lakka kirjoitti...

JOOOOOOOOOOOOOOO, jaettu ilo on kaksinkertainen ilo! =D

eekku kirjoitti...

Leipäjono =) ihanaa pääsiäistä

Lila Lakka kirjoitti...

;D

Annukka kirjoitti...

En ollu ennen leipäjonossa ollukkaan, mutta kun hätä on suurin, on apukin lähellä :D.

Kiitos ♥

Lila Lakka kirjoitti...

En mäkään koskaan, mut tää oli aika hauska idea. Käänny vain luottamuksella puoleeni vastaisuudessakin. =D

Ole hyvä! ♥